pembemezarlık

pembemezarlık
@Rope_8
Çirkinsiniz ve en kötüsü de ne biliyor musunuz bu fiziksel değil...…”
bu aralar gelemiyok 1k'ye herkes aga olmuş hfbfbfbbf
1000k
Reklam
➖"Affetmeyin. Varsın kibirli desinler. Gaddar, kötü desinler varsın nefret etsinler. Ama kalbinize inen şeyleri affetmeyin. Onlar yaparken sorun yoktu da siz affetmeyince mi kötü olacaksınız. Bırakın kötü bilsinler. Bizim yolumuz insanlıktan geçer."👌
1000k
Yoruyorsun hayat ama seni seviyorum 🍁
1000k
hisler gerçek gülüşler sahte...
1000k
sezen aksu'nun dediği gibi ; "bitti biten, gitti giden"
1000k
Reklam