Ela

Ela
@Rosc1er
𝐪𝐮𝐨𝐝 𝐫𝐞𝐥𝐢𝐧𝐪𝐮𝐢𝐬,𝐚𝐥𝐢𝐞𝐧𝐮𝐦 𝐞𝐬𝐭.
Yoruma bir şey yaz. Sana karşılığında profiline bakıp tek bir soru soracağım. 🙂 Not: Beğenirsen takip etmeyi unutma.
Duygu ve Düşünce
Ela isimli okura yanıt verildi
Ela
Sipylum vazgeçtiği anda kabullenmis demektir🙃
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yoruma bir şey yaz. Sana karşılığında profiline bakıp tek bir soru soracağım. 🙂 Not: Beğenirsen takip etmeyi unutma.
Duygu ve Düşünce
Ela
Merak ettim🫠
Hastalık sonrası (kanser) tüm bu uzun saçlarım döküldü hatta kel kaldım . Kemoterapi aldım çok yoğundu . Saçlar gitti kilo aldım hatta bir ara öleceğim sandım . İyileştim sonra çok zor oldu ama oldu işte . Bir yıl çalışamadım . İyileştikten sonra da evde durmadım . Her gün erkenden uyanıp şükrediyorm ve hayatıma devam ettiğim için mutluyum 🤍
Ela
Bir kaç gün öncesine kadar yaşamak bana çok boş ve gereksiz geliyordu her şey anlamini yitirmis gibiydi odadan odaya bile geçesim gelmiyordu ve bu postu görünce kendimden utandım sizi tanımıyorum sizde beni ama çok güçlü olduğunuza eminim umarım her zaman bu pozitiflik ile yolunuza devam edersiniz çok geçmiş olsun 🤍🤍