Spoiler
Sam karakteri çok yalnız bir karakter. O kadar çok kayıp verdi ki; ailesi, arkadaşları, bacağı. Evet belki yanında olmaya çalışan arkadaşları vardı ama asla onu anlamadılar yeteri kadar. Ama sam her düşüşten kalkmayı başardı ki beni çok etkiledi bu duruşu şahsen. Keşke arkadaş ekibine hiç aşk sokulmasaydı. Her karakter için çok daha iyi olurdu bence. Kitap açısından en sinirlendiğim nokta ise sadie her şeyi sam e yükleyemezsin ya her şeyden mi o suçlu. Bir insanda hiç mi empati olmaz be kadın neyse güzel bir kitaptı bence