!! Kuma güzellemesi yapan her kitaptan nefret ediyorum. İğrençti sırf belki bir şeyler değişir diye bekledim ama midem çok bulandı, kadınları böyle ayaklar altına alan bir kitabı keşke başlamasaydım, Ezo'ya çok üzüldüm bunları hak etmiyordu en masumu oydu, (tekrar) kuma güzellemesi berbat bir şey!!!