Darkness

Darkness
@Rosengun
“Ve kendi içindeki insanı anlamış olan biri, bütün insanları anlar.” Stefan Zweig
Önceki ya da sonraki kuşağa değil, kendimizden farklı olan herkese kapatıyoruz pencerelerimizi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Hayatımızın sonuna kadar yakamızı bırakmayacak olan tercihlerimizdir.”
Uyandığımda, dünün tortusunu yeni günün berrak suyuna bırakmayacağım.
Uykudayken bir insan nasıl masumsa, o masumiyetindeyken görüyorum şehri şu anda.
Belki de yokluğunu hiç yaşamadığı için bilemiyor insan, bir kavanoz reçelin bir pırlanta yüzükten daha kıymetli olabileceğini.