Bir karar vermek için geç olmamalı aslında. Kimi korktuğu için, kimi tembellikten, kimi de farkında olmadığından veremiyor hayatıyla ilgili kararları.
Oysa bir mutsuzluğu bitirebilmek için insan kendi hayatının farkında olmalı.
Bizi temsil etmek için parlamento sıralarında oturanlar akrabalarına kadrolar ayarlarken, ihaleleri kendilerine çıkartırken, paravan şirketler kurarken, yasayı dertop ederlerken nereye saklanıyor namus?