Darkness

Darkness
@Rosengun
“Ve kendi içindeki insanı anlamış olan biri, bütün insanları anlar.” Stefan Zweig
Aynı soruyu sordum her defasında; soruyorlar mıdır kendilerine: Hey kim var orada?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir karar vermek için geç olmamalı aslında. Kimi korktuğu için, kimi tembellikten, kimi de farkında olmadığından veremiyor hayatıyla ilgili kararları. Oysa bir mutsuzluğu bitirebilmek için insan kendi hayatının farkında olmalı.
“İyi oldu belki de, o kadar çok düştüm ki çabuk kalkmayı öğrendim sonunda.”
“Sen ne olacağının hayalini şimdiden kur canım benim. Sen ne yapmak istediğini bil ki, kimse seni yolundan çeviremesin…”
Bizi temsil etmek için parlamento sıralarında oturanlar akrabalarına kadrolar ayarlarken, ihaleleri kendilerine çıkartırken, paravan şirketler kurarken, yasayı dertop ederlerken nereye saklanıyor namus?
Sayfa 29·Kitabı okudu