Ahmet Göksu

Ahmet Göksu
@Rosenrott
bir buluşma yeridir şimdi hüzünlerimiz"*
bazı anlar hiç bitmesin anneme ömür biçilmesin çay soğumasın ahmet kaya susmasın sen gitme..
Reklam
tanrım açamadık içimizi artık buluşmamız mahşere kaldı ne yelken ne gemi var limanda kaçmak bir uzun sefere kaldı ...
sana bakmak tüm rastlantıları reddedip bir mucizeyi anlamaktır.
ne hasta bekler sabahı, ne taze ölüyü mezar. ne de şeytan, bir günahı, seni beklediğim kadar. geçti istemem gelmeni, yokluğunda buldum seni; bırak vehmimde gölgeni gelme, artık neye yarar?
imkansızlıkları yaşamak mıdır sevmek, yoksa severken imkansız mıdır yaşayabilmek ? zor mudur gözlerine bakarken sevgiyi görmek, yoksa sevgi midir gözlerindeki tek gerçek ? kolay mıdır bir anda her şey den vazgeçip gitmek, yoksa gitmekten vazgeçip, sevmek mi gerek ?
Reklam