Affetmeyin, varsın kibirli desinler, gaddar, kötü desinler, varsın nefret etsinler ama kalbinize inen şeyleri affetmeyin. Onlar yaparken sorun yoktu da siz affetmeyince mi kötü olacaksınız. Bırakın kötü bilsinler
Ben burda pek çok söz yazıp paylaşıyorum. Hepsi de üzücü. Siz sanıyorsunuz ki tek derdim sevdiğim insanın beni sevmemesi varya öyle kişilere ailem demek zorunda kalıyorum ki içim yanıyor nasıl yalnız hissettigimi tahmin bile edemezsiniz. Ulan çocuklarınızı sevin başkasının sevgisine muhtaç etmeyin ETMEYİN