Kerem acar

Kerem acar
@Royemmm
Kime Mavisin? & Royem kitaplarının yazarı
“Sarıldığım bir kaç fikir, sığındığım bir kaç ümit , inandığım yalnız kendim..”
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Açıklandı.
Merhaba arkadaşlar. Yeni çıkan kitabım Feda-i Ve ilk kitabım İsimsiz Kadınlar İçin çekiliş yapmaya karar verdim. 4 kişiye 2 kitaptan birini imzalı bir şekilde hediye edeceğim. Yapmanız gerekenler 1. Her iki kitabıda okuma listenize almak. 2. Beğeni, RT ve kaydet desteği vermek. 3. Yorum bölümüne isteğiniz kitabın adını yazmak. Çekiliş bayramdan sonra açıklanacaktır. Herkese bol şans diliyorum. 🌼 SİRYA YAYINCILIK
Bazı insanlar bir diğerinin imtihanıydı.
2. Kitabım FEDA-i çıktı.
Sonunda! Tamam 7 yıldır emek verdiğim bir eserdi Feda-i Kendi kitabı mi kendi yayinevimde bastırmış olmanın mutluluğunu yaşıyorum. İlk kitabımda bu kadar heycanlanmamistim. Bu heycan ve mutluluk şu ana kadar yaşadığım her şeyin bir telafi olduğunu gösteriyor. Teşekkür ediyorum Allah'ım! shopier.com/ShowProductNew/... SİRYA YAYINCILIK #210872667 instagram.com/reel/CtrPX5TgIU...
Puan vermedi·121 syf.··
2023 2. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 31 Mart 2023 02:11
Tanıdığım yeni yazarlardan, sevgili Sirya kendisini duruşuyla, davasıyla idealist bir kadın olarak kanıtladığına inanıyorum. Üstelik, yaşı küçük olmasına rağmen kendi çağdaşlarına öncülük edecek nitelikte olması onu imtiyazlı kılıyor bence. İlk kitabi "isimsiz kadınlar" deprem sürecinde elime ulaşmıştı,malum durumun psikoljik süreci nedeni ile kitabın ağır gelebileceğini düşünerek bekletmiştim. İyi ki de öyle yapmışım.Çünkü konusu çok hassas olan hayatları barındırıyor. Kitab, yedi farklı hikayeden oluşuyor. Her hikaye, bir kadını ele alsa da, tüm hikayeler ortak bir noktada acı çekiyor. Daha trajik olan ise hikayelerin gerçek hayatta yaşanmış olmaları.Bu anlamda kitap okuyucuyu sarıyor.Sarmakla da kalmıyor,kadın bedeninde adice hak sahibi olmaya çalışanlara, lanetler yağdirmamak için,öfke kontrolünde de okuyucuyu zorluyor. Ve sonra oturup, kadınlığıyla sınanmış tüm kadınlar için göz yaşı dokesi geliyor insanın! Bir solukta okunacak nitelikte bir kitap. Uslub bakımından gayet sade ve anlaşılır. Hatta, karşınızda birinin ağzından dinliyormusunuz gibi samimi bir anlatım hissediliyor. Gerçeklik affilli sözlere ihtiyaç duymuyor zaten. Dil kuralları bakımından çok detaya girmek, değerlendirmek gibi bir niyetim yok. Yeni bir yazar olduğu için yanlış, eksik, hatalı şeylerin olması tabii muhtemel. Kendisini daha fazla gelistirecegine, eksiklerini zamanla tamamlayacagina inanıyorum. Bittikten sonra, içten içe ne çok önyargılarımız olduğunu, her toplumun, edindiği kültürlerin nasıl zehirlediğini ve ne yazık ki bu durumun asla değişmeyeceğini üzülerek düşündüm.Tarihten bugüne değin,değişmemiş bir şeyin bundan sonra değişebileceğini "ummak istiyorum"! Çok çok acı ki insana insan olarak değil, kadın - erkek olarak bakmış toplumlar, doğu-batı çatışmasını da doğuracak dil, ırk,
İsimsiz KadınlarSirya · Flora Kitap · 2022259 okunma