“Gizlice en korktuğumuz şey her zaman başımıza gelir.”
“Acının çirkinleştirdiğini,alıklaştırdığını, ezdiğini gözlemliyorum.”
“Ta yüreğimde acı; sanki doymak bilmiyor ve hâlâ aç, çok büyük bir yaradan akıp giden ve geri dönmeyen kanla atıyor.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir âşığın mantığı: Ben ölmüş olsaydım, o yaşamaya,gülmeye,talihini denemeye devam edecekti.
Ama beni atlatıp bıraktı ve gene de yapıyor bütün bunları.
Demek ki ben de ölmüş biri gibiyim.
“Hiç kimse karşılık beklemeden fedakârlık etmez.”
Öğrenmenin tek yolu acı çekmekse, bir başkasını inciterek onu en iyi şekilde eğitmeyi felsefe neden yasaklar, merak ediyorum doğrusu?