Kendinebiri

Kendinebiri
@Rslyzak
Mutluluğa hep geç kalırım hep erken giderim mutsuzluğa. Ya herşey bitmiştir çoktan ya da hiçbir şey başlamamış...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"En tehlikeli insan tipi, yalnızlığı geçene kadar sizinle olan, sonrasında kendi yoluna bakan insan tipidir."
Ben seninle tanışacağımı bilseydim başka türlü yetiştirirdim kendimi
Bir tek Allah’a yük olmazsın şu kâinatta. sığındığın her kapıda vefasızlığa mahkûmsun.
Düşünmek çileli bir iştir; insanı zihinsel konfor alanından çıkartır. Rahatını bozar. Sorgulamayı öğretir. Görünenin ötesine geçmenin ne anlama geldiğini anlatır.