Gözlerim kapalı, el yordamı ilerlerken çarpıştığım insanlar beni çoğunlukla düşürdüler, canım da yandı tabii. Bazen hemen toparlandım, genelde biraz yerde kaldım. Eh kaza olmuş ağzını bozsan ayıp kaçar. Elimi uzatıp “Merhaba” dedim kendime. Bunca tecrübeden sonra.. “Tanıştığıma memnun oldum.”
#universestation