R

Bence hayatın kıymeti tekrarı olmamasından geliyor. -a
Reklam
Cehennem dertleri var cennetimde..
Müzik
Bir şeyi yapmayıp pişman olacağıma yapıp pişman olayım diye diye bu hallere düştüm. Hala da ders almış değilim. Yapabilirim yani 😒
1 saat önce yaşanmış gerçek bir hayat hikayesidir.
Markete girmek için arabayı park ettik girdik çıktık. Uzaktan bir adam sesleniyor. “Abla ( yok teyze!!) arabayı kaydırma değdirmişsin arkadaki arabaya. (Allah Allah) iyi hoş aldım ileri. Restoran önüydü şef tipli biri göçertmişin arabayı diye restorana koştu. Dedim çattık. Baktım minnak bir çizik, azıcık öpmüş bizim araba diğerini. Neyse sahibi geldi pasta-cila yeter sorun yok dedi. Hakkını helal et, gereken bir şey varsa yapalım falan filan. Tatlıya bağladık çıktık yola. Abi bana nasıl dank etti anlatamam. Ben park ederken arkamda araba yoktu ki!! Anlayacağınız onların araba benimkini öpmüş biz özür diledik. Olacak iş mi ya?!
Baştan başlamalıyız.
Reklam