R

12-13 yaşındaydım sanırım. Bundan öncesinde asker, şehit, terör kavramları bende çok da bir şey çağrıştırmıyordu. Sonra abimin askerlik yaşı geldi çattı. Konvoylar, süslenmeler, Fotoğraflar. Keyfim gıcır. Sanarsın abimi tatile gönderiyoruz, kafam o kadar basmıyor ki. Abim bir gitti, ben o zaman anladım. Asker ne demek, özlemek ne demek, şehit düşmek ne demek. Her gün canımı sıkıyor diye kanalı değiştirdiğim haberleri ağzım açık izler oldum. İnsanoğlu işte hala bencil, abimin olduğu ilin adını duyunca haberin sonuna gelene kadar nefesimi tutuyordum. Canım benim birgün bize sürpriz yapıp izne çıkmış gecenin 2-3 ünde bir uyandım, yüzü güneşten yanmış, zayıflamış, zor tanıdım. Sağ Salim geldiği halde insan o haline bile üzülüyor. Ya hiç gelemeyenler, dönemeyenler..Benim hikayem şükür ki mutlu bitti. Ama uzun zaman önce candan bir parçayı askere göndermek ne demekmiş anlamama vesile oldu. Yaşamadan, tecrübe etmeden yerine koyamadığımız kocaman bir acıdır şehitlerimiz. Onlar sağ dönmezlerse.. #alışmaTürkiye
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Neymiş, efendim? Hiçbir işin sonunu getirmemişim. -Külliyen doğru
Ama işte, kime neyi anlatacaksın.
Programlama
Ey dünya, sen nasıl bir yersin? Etçil martıyı simide razı edersin. -insan ve hayat
Bu dünya dipsiz bir kuyu..