"Duygularımızı ve düşüncelerimizi, ruhumuzun derinliklerinde yaşayan görünmez varlıklarmış gibi düşün.
Onları görünür hâle getiren kelimelerdir. Sadece başkalarının gözü için değil, bizzat kendimiz için de öyledir."
Sen böyle muhteşem bir kitabın içinde, ömürleri bir sayfadan bir sayfaya, bir satırdan bir satıra, bir harften ötekine gezinip durmakla geçen ama içinde yaşadıkları kitabın ne kendisi ne de onu yazana dair hiçbir şey bilemeden yaşayıp ölen, o küçük toz böcekleri gibi olmayı ister misin?"
Sensiz olmaz Caylak!İşte bu yüzden sensiz olmaz! Etrafımızda bunca güzellik varken, onlardaki güzellikleri fark edilebilecek akıllı bir gözü ve gerçekten sevebilecek kalbi olan birileri lazım bu kâinata.