Rugeyye falan işte

Rugeyye falan işte
@Rugi
Sorgulanmamış bir hayat, yaşanmaya değmez.
"Bir nefsin içinde kötülüğün olmadığı yer yoldur." Öyleylese yol tektir. Ama bu ışığı gerçekten yakalayabilmiş insan yoktur. Saflık, çaba üstüne çaba gösterilmezse kazanılmaz.
Felsefe-Düşünce
Reklam
Sonuçta, bir insanı utandırarak onun düzelmesini nasıl beklersin?
Felsefe-Düşünce
Kişi her sabah ve her akşam tekrar tekrar zihnini öldürüp, kaybedecek bir şeyi yokmuş gibi yaşarsa, Savaş Yolu'nda (Buşido) özgür benliğini bulur ve görevini yaşamı boyunca lekesiz yerine getirir.
Buşido, Japon savaşçıların 15.yüzyıl sonlarından itibaren şekillendirdikleri yaşam felsefesi.·Kitabı okudu
Felsefe-Düşünce
Hepimiz yaşamayı severiz. Sevdiğimiz şeylerde de anlamlar buluruz. Ama ilkelerden ayrılarak yaşamak korkaklıktır.
Felsefe-Düşünce
Reklam