Ruhefza

Ateşten uzaklaştıkça yakıcılığı ile ilgili konuşmak daha kolaydır.
Reklam
Eğer ışığını kendin taşırsan hiçbir zaman karanlıkta kalmazsın.
Bugün dedimki geri kalan hayatımın ilk günü olsun ve birden bir kum saati belirdi gözümde..Kumlar aşağı doğru düşerken teker teker içimi bir merak saldı... Acaba aşağıda biriken kumlar mı daha fazlaydı yoksa kendilerini sabırsızlıkla aşağı bırakmayı bekleyenler mi? Aşağısı mı daha iyiydi yoksa yukarısı mı? Nereden baktığına göre değişir miydi?..