Rûhberûh

Rûhberûh
@Ruhberuh
oldukça cahilim ama epey okurum •gökten ineni yer karşılar
... geçmiş yalnızca şimdiyle bağ kurarak var olabiliyor...
Reklam
Olduğunda çok acımıştı ama şimdi izi bile kalmamış.
Hafıza güvenilir değildir; her bir anıyı dilediğiniz gibi yeniden kurgulayabilirsiniz, uçlara çekerek ya da dayanılmaz derecede çarpıcı hale getirerek.
Ama ben kendime bile, yalnızca dayanabildiğim ölçüde dürüst olmuşum.
Geçmişimi de kucaklamak yerine ondan kurtulmak istemişim.
Reklam