ben aslında çok fazla
arkadaşı varmış gibi
görünüp sayılı kişiyle yakın
olan ailevi sıkıntıları olan,
herkese karşı samimi
olmaya çalışan, bu yüzden
çok kırılan, başlarda çok
çekingen olup
samimileşince çok enerjik
olan insanlara çok saf
görünen her şeye fazla
kafa yoran kendini bazı
dönemler hiç sevmeyen
anlamsız şeylere anlam
yüklemeye çalışan
sevdiklerine karşı sadık
olan arkadaşlarına çok
bağlı olup kıskanan,
sinirlenince patlayan,
sevdiklerini korumaya
çalışan insanlara göre
kırılgan/alıngan lanet
biriyim. Özür dilerim..