ᑭᔕᎥᛕOᑭᗩ丅 ǤᎥᖇL ツ

ᑭᔕᎥᛕOᑭᗩ丅 ǤᎥᖇL ツ
56 kütüphaneci puanı (Geçen ay: 1)
309 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
Şeytan diyor ki; bu gece as kendini.. Ayaklarının altında kalsın, kalbini kıran herkes.🥀💔
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Çok yorgunum.. Ruhen, bedenen, kalben çok yorgunum, Bir şeyleri yoluna koyamamaktan, sürekli aynı yerde bocalamaktan, kırılmaktan, sevgisizlikten çok yoruldum. Sahte dostluklardan, yalancı sevgilerden çok yoruldum. Kimsenin göründüğü gibi olmamasından, insanların iki yüzlü çıkmasından, herkesin çıkarcı tavırlar sergilemesinden çok yoruldum.. Her gece kalbim ağrıyarak uyumaktan, nefes alamamaktan sinir krizleri geçirirken bile kendi kendimi sakinleştirmeye çalışmaktan çok yoruldum.. hayatın her seferin de tüm gerçekleri yüzüme sert bir şekil de vurmasına rağmen yaşamaya çalışmaktan yoruldum.. insanlar kırılmasın, incinmesin diye susup bazı şeyleri sineye çekmekten yoruldum.. her seyi içime atıp, dışarıya karşı mutlu görünmeye çalışmaktan yoruldum. Benim sizin yaşyorsun bu hayatı dediğiniz şekil de bir hayatım yok, benim bir hayatım yok. Ben sadece emanete sahip çıkabilmek için bu hayata direniyorum.. güzelliklerle dolu hayallerime hiç bir zaman kavuşamayacak olmamdan...
Gecenin sözü
Ne kalem yazabildi halimizi Nede cümleler anladı bizi Ünlem şaşkın, virgül eğri, Bir noktaya gizledik derdimizi :(🥀
O Devir kapandı..
Herşeyi oluruna braktım - Merak eden yazar - Özleyen arar -isteyen def olur gider kimsenin peşinden koşacak halim kalmadı.
Ruhum..
Canım yanıyor. Canımı yakıyorlar ve vücudumun verdiği tek tepki gözlerimden akan damlalar. Ruhumun verdiği tepki ise kocaman bir boşluk, duygusuzluk, tepkisizlik. Canım yanıyor ama çığlıklarım, cümlelerim sessiz. Sığındığım tek şey kocaman bir SESSİZLİK