ᑭᔕᎥᛕOᑭᗩ丅 ǤᎥᖇL ツ

ᑭᔕᎥᛕOᑭᗩ丅 ǤᎥᖇL ツ
56 kütüphaneci puanı (Geçen ay: 1)
309 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
İnsanları kaybetmekten korkma! İnsanları memnun etmek isterken kendini kaybetmekten kork!
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Nefes alamıyorum. Bazı şeyleri kabullenmek alışmak istemiyorum içten içe bitiyorum bunun farkında olup elimden bişey gelmemesi çok ağır basıyor artık. İnsanlara biraz daha fazla ilgi, tahammül, tolerans gösterecek ne gücüm nede sabrım kaldı. Karşılık beklemiyorum hiç kimseden, anlayış bekliyorum sadece bu kadar zor olmamalı bu. Dayanamıyorum daha fazla, saklıyorum kalbimdeki çürükleri,yaraları, acıları. Ama ruhum ölümü benimsedi sanırım. Kimsenin umurunda olmadım hiç iyi mi diye düşünmedi kimse gülüyorum diye iyi sandilar hep bilmiyorlardı ki en güzel saklama şekli olduğunu. lyi zamanlarda cebime sıkıştırdığım bi kaç nefesle yaşıyor gibiyim ne garip dimi hayatta mıyım diye düşünüyorum çoğu zaman
Duygular
Sevmek ayrı sevmek ayrı..
Geberip gitsem, kimsenin ruhu duymaz, gelmiş bana "çok seviliyorsun" diyorsun..
Öyle..
Ben her gece yıldızlara seni sevdiğimi söyleyeceğim, sana asla... Çünkü aramızda dağlar denizler ve benim o kahrolası gururum var.
Üstünüze alınmayın
06.02.2023
04.17 !!! Eğer o binalar adam akıllı malzemeden çalmadan yapılsaydı o insanların hiç biri bunları yaşamazdı!!! O gece kızının isteği üzerine kızını annesinde bırakan baba..sabah kızının cesedinin çıkarılmasını elini tutarak bekledi... başka yapacak bir şeyi var mıydı ki... Bir başka babanın kızı babasına hem sms hem WhatsApp üzerinden sesli mesaj atıyor " beni kurtar baba ambulans diye yalvarıyor ve diyor ki ben galiba öleceğim " bir baba kızının son sözlerini dinliyor ya ama elinden hiç bir gelmiyo neden?! Hiç düşünülmüyor.. Bir kız çocuğu Hazal enkazdan saatler sonra çıkarılmasına rağmen ekiplerin su ister misin sorusuna 6 yaşında olmasına rağmen " yok daha muayene olmadım " demesi... anlatmaya kelimelerim yetmiyor.. Başka bir baba çocuklarına sadece 1paket bisküvi getirmek için çıkıyor geldiğinde enkazın altında buluyor yavrularını.. o paketi yiyemiyor...oradaki başka çocuklara veriyor..ve o adam kanserden öldü?!!!! Ve daha bilmediğimiz binlerce insanın acısı...