Hep birileri iyi olsun diye uğraştım ama üzgünüm artık kendime de iyi davranmalıyım. Biraz da siz öğrenin kendiniz iyi olmayı birşeyleri yapabilmeyi, o zorluğu aşmayı.
Hazıra konmak güzel evet.
Lakin herşeyi kendi en baştan yapmış birine yüklenmek sizi zoraki kılmaz.
Her zaman birileri uğraşamaz sizin için.
O yüzden öğrenin kendi yolunuzu aşmayı.