Erdoğan'ı desteklemediğimiz için bu ülkeyi onlardan çok düşündüğümüz için ve de hala bu çağa gelip başörtümüze bakıp kime oy vereceğimize laf atan zihniyetsiz insan ve de insanlar sizin nesliniz tükenmez bunun farkındayım dini sadece bı adama bakıp yaşarsınız anca o da zaten sarayından sizin gibi insanlara bakıp güler. Ben bu ülkeyi ne sizin gibilere ne de o adama kalsın isterim o kadar acı çeken insanlar varken ac yatan insanlar varken depremde hayatını ucuz şekilde kaybeden insalar varken bdej gidip o adamın dibi kullanip sizin gibileri avucunun içine alması gibi göz yumamam ben ne kemalist ne de Erdoğanciyim ben halkın yanındayim ha eğer gerekirse o baş yönetici gitsin diye istediğin kişiye oy veririm ama gidip DİNİ kullanan birine oy vermem
@Quenur