Kitabın arkasındaki konuya gelene kadar 130 sayfa geçti ancak o 130 sayfa bile akıcıydı.Karakterlerin aile içi ilişkilerine bayıldım.Özellikle Dolion Bassette çok tatlıydı.Larkyra'nın özgüvenine,duruşuna,cesaretine bayıldım.Güçlü kadın karakter arayanlar bu kitabı kesinlikle okumalı.Darius'un efendiliği der susarım ama keşke üvey babasının karşısında biraz daha dik durabilseydi yine de toxic olmayan mintos bir karakterdi.Kitabın içinde küçük bir ters köşe var ya da en azından ben çok ters köşe oldum.Ve smut sayılabilecek bir sahne var.18 yaş üstü herkese tavsiyemdir.