Rukiye Sontürk

Rukiye Sontürk
@Rukiyecim
Yoksa, yarından korktuğumuz için, düne köle gibi bağlanacak mıyız?
Salt fikirlerden oluşan bir düzlemde tartışmak insana arınma hissi veriyordu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölüm varken ben yokum.Ben varken ölüm yok.o halde üzülecek ne var?
Ölümün son iyiliği bir daha ölümün olmamasıdır.
Her insanın ölümü kendisine aittir ve herkes kendi tarzını belirleyebilmelidir.