Ben kendime yardımcı olmak için yıllarca aşağıdaki cümleleri kullandım:
- Bu da geçecektir.
- İşler daha kötü olabilirdi.
- En önemli olan şey bana olanlar değil, içimde olanlardır.
- Başını dik tut.
- Ne olursa olsun yap bunu.
Hayatta öğrendiğim şeylerden biri de şu oldu: Hayat çoğu zaman ondan beklediklerinizi veriyor size. Eğer kötü şeyler bekliyorsanız kötü şeyler alıyorsunuz ama güzel şeyler beklediğinizde de genellikle güzellikler buluyorsunuz. Bunun nedenini bilemiyorum ama bu bir gerçek işte, bana inanmayanlar bunu deneyip görebilirler.