Rümeysa Atmaca

Evet yalnızca bir gezgin, yeryüzünde bir yolcuyum ben! Ya sizler daha önemli bir şeylerle mi meşgulsünüz?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Üzerinde zevkle yaşamak için insanın sadece biraz toprak parçasına, altında huzurla yatmak icin de bundan daha azına ihtiyacı var.
...Ve dostum! Hiçbir yerde peşimi bırakmayan içimdeki sıkıntılı huzursuzluk nedeniyle mi acaba içinde bulunduğum durumun değişmesini arzuluyorum?
Bazen bir anlığına beni yerimden sıçratıp kendime getiren bir cesarete kapılıyorum, o an nereye gideceğimi bilsem koşa koşa gideceğim.
Gücünü tüketen hastalık, aynı zamanda ondan kurtulma cesaretinden de onu yoksun bırakmaz mı?