İnsan hayatın anlamından önce hayatı sevmeli. Mantığa dayanmadan , düşünmeden sevmeli.Duygulara gelince , onlarla sonra ilgilenir.Önce hayatı sevmeli sonra onu anlamaya çalışmalı, işte o zaman huzura erişilir.
Hiçbir şey anlamıyorum, anlamak da istemiyorum. Olaylarda kalmak istiyorum. Anlamamaya karar vereli çok oluyor. Anlamak istersen olaydan sıyrılman gerekir, oysa ben sadece olayda kalmak istiyorum.
''....kendi kendinize yalan söylemeyin.
Kendi kendine yalan söyleyip yalanını ciddiye alan insan sonunda ne kendinde ne de etrafta gerçeği seçemez olur. böylece hem kendisine hem başkalarına saygısızlık eder. Saygının olmadığı yerde sevgi de kaybolmaya başlar....''