Mustafa

Mustafa
@Rust
rodion kuluna da de.
Rejisör ün rejisörüyüm.
lisans
Antalya
305 okur puanı
Ağustos 2017 tarihinde katıldı
"böyle olsun istemedim." dedi conor. istedin, dedi canavar. ama ayni zamanda istemedin de. conor burnunu cekip önünde bir duvar gibi yükselen yuze bakti. "ikisi birden nasıl doğru olabilir ki?" cünkü insanoğlu, anlaşılması zor bir yaratıktır, dedi canavar. bir kraliçe, nasil hem kötü hem de iyi bir cadi olabilir? bir prens nasil hem bir katil hem de bir kurtarıcı olabilir? bir ispençiyar nasil katı kalpli, ayni zamanda doğru düşünen biri olabilir? görünmez adamlar nasıl kendilerini görünür kıldıkları halde, nasil daha da yalnizlaşırlar ? Patrick Ness
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Krista: Artık eskisi gibi bağırmıyorsun ki bu çok iyi. Ama buna hâlâ tutunduğunu söyleyebilirim. Ve öfke sorunlarının üzerine düşmeliyiz, Elliot. Herkese öfkelisin, topluma.. Öfkelenecek çok şeyin olduğunu biliyorum ama bunu kendine saklaman ve hep yaptığın gibi sessiz kalman sana bir fayda sağlamayacak.Derinlerdeki acı. İşte üzerinde çalışmamız gereken yer orası.. Toplumda seni bu kadar hayal kırıklığına uğratan şey ne? Elliot: Bilemiyorum. Hepimiz çocukların sırtından milyarlar kazandığını bilmemize rağmen Steve Jobs’ın harika biri olduğuna inanmamız mı? Ya da belki tüm kahramanlarımızın sahte olduğunu hissetmemizdir. Dünyanın kendisi bile büyük bir aldatmaca. Birbirimizi fikir gibi maskelediğimiz saçmalıklarla doldurmaktan, sosyal medyada samimiyet taklidi yapmaktan başka ne yapıyoruz? Yoksa buna oy verdiğimiz için mi? Hileli seçimlerimizden değil, mal, mülk, paramızdan bahsediyoruz. Yeni bir şey söylemiyorum. Bunu neden yaptığımızı biliyoruz. Açlık Oyunları romanının bizi mutlu ettiği için değil uyuşturulmuş olmak istiyoruz diye yapıyoruz. Çünkü bu gerçek bir acı, kendimizi kandırmayalım. Çünkü biz korkağız. Mr.Robot
Teknoloji
Kontrol sahibi olup olmadığımızı nasıl bileceğiz? Sadece önümüze gelen şeyin en iyisini yapmaya çalışıyoruz, olay bu. Sürekli iki seçenekten birini seçmeye çalışıyoruz. Tıpkı bekleme salonundaki iki tablo gibi. Yada Coca-Cola ve Pepsi. McDonald’s veya Burger King. Hyundai veya Honda ? Hepsi aynı bulanıklığın parçası, değil mi? Odak dışında kalan bulanıklık. Seçimin yanılması. Yarımız kendi istediğimiz kablolu yayın, doğalgaz ve elektrik şirketini bile seçemiyoruz. İçtiğimiz su, sağlık sigortamız. Seçebilseydik bile fark eder miydi ki ? Hayır, seçimler bizim için tayin edilmiş uzun zaman önce. Mr.Robot
Teknoloji
Hiçbir şey değişmiyor. - Olmayan şey zaten değişemez, değiştir konuyu. - Her şey değişir mi? - Sürekli.