Rüya

Rüya
@Ruyaheryerde
Hayatta kalma mücadelesini yaşamaktan zevk almaya dönüştürmek için edebiyata sarılan
@Ruyaheryerde·
·
sabitlendi
sonu geldi 2
İlk kez nefes alıyormuş gibiydim .sanki sonunda birileri beni içinde boğulduğunu düşüncelerden çekmişti . İnanılmazdı , içimde beni ne kadar çok değiştirmişti , sonunda , iyiyim dedim . Uzun yıllar , günler ve saatler sonra beni içten içe kemiriyordu . Kafamın içindeki küçük kız gibiydi ,yatağın altında saklanan ve sonunda acılarından çekilerek güvenliğe erişen . Güvenlik ... Anlamını kurtarıldığımda öğrendiğim kelime . Ben prenses değilim . Dolayısıyla, eğer beni yakışıklı bi prensin kurtardığını düşünüyorsanız , hatanız var demektir. Ben kendi kendimin kahramanıydım . Beni boğan şeyden kendimi ben kurtardım . Böylece o yatağın altından çıktım . Aynamın önünde durup dedim ki : Bu benim gerçekliğim , Bu benim hikayem , Bu benim savaşım . BUNU KAZANACAĞIM
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Beni asıl üzen şey , senden kaçsam bile sana sığınmak için dönen beni , bu denli çaresiz bırakırken acımadı mı için ? Kırdığın kalbim ellerimde kapına gelip sana ağlayan bana merhametin yok muydu hiç? Ne zaman vazgeçtin benden , hangi gün hangi gece hangi sabahta ? Söyle , söyle bileyim Nasıl vazgeçilir söyle Böyle severken seni böyle kendinden vazgeçmişçesine Doğan günden umut kesmişçesine Söyle vazgeçeyim senden Söyle aldığım nefesin anlamı olsun sensiz Yaşama dair bi inancım olsun Yarına umudum olsun yalvarırım söyle
Hayattaki en pahalı dersleri en ucuz insanlardan alırsın
Kavga ederdik, tartışırdık olmazdı anlatamazdım kendimi ağlardım içli içli , olmaz derdim yapmam bununla gitmem lazım ama senden nasıl gidilir bilemedim bulamadım senden gitmenin bir yolunu, olan her şeye rağmen kalmanın bi çâresini buldum. Sonra bi sabah bir kış günü sen, beni yaka paça dışarı attın. Benim kalmak için çırpındığım yerde ben sokak ortasında kaldım. Beni kendinden vazgeçirmeye mecbur bıraktın . Bunun ağırlığını taşıyamıyorum.
Sonu geldi
İnanın bana , bu hayatta bir kez sendelemişseniz eğer yere düşmemek adına yaptığınız bütün hamleler dengenizi biraz daha bozacaktır . Neyin yokluğu korkutuyorsa sizi , onunla sınayacak hayat sizi... Ne iyi olurdu aynı hataları bir kez daha yapabilmek Ne iyi olurdu , tüketmiş olmasaydık bütün ayrılıkları , ezberlemiş olmasaydık tüm düşüşleri kırılmaları .# Bir yalana daha inananacak kadar iyi niyetimiz kalsaydı . Öyle hayatlar yaşardık ki bir daha hata yapma şansımız olsaydı. Ama hepimizin elinden hata yapma lüksümüzü bile aldılar . Bizim asıl sorunumuz bu değil mi ? Bizi neyin böyle yaraladığını biliyoruz Sorun bu değil Asıl sorun ; “”Merhem bulsak , yaramıza sürecek inancımızın kalmaması ...”” RR