İlk kez nefes alıyormuş gibiydim .sanki sonunda birileri beni içinde boğulduğunu düşüncelerden çekmişti . İnanılmazdı , içimde beni ne kadar çok değiştirmişti , sonunda , iyiyim dedim . Uzun yıllar , günler ve saatler sonra beni içten içe kemiriyordu . Kafamın içindeki küçük kız gibiydi ,yatağın altında saklanan ve sonunda acılarından çekilerek güvenliğe erişen .
Güvenlik ...
Anlamını kurtarıldığımda öğrendiğim kelime .
Ben prenses değilim . Dolayısıyla, eğer beni yakışıklı bi prensin kurtardığını düşünüyorsanız , hatanız var demektir. Ben kendi kendimin kahramanıydım . Beni boğan şeyden kendimi ben kurtardım . Böylece o yatağın altından çıktım . Aynamın önünde durup dedim ki : Bu benim gerçekliğim , Bu benim hikayem , Bu benim savaşım .
BUNU KAZANACAĞIM