Hiçbir şey anlamadım. Lütfen bana biri ne olduğunu anlayabilir mi ? Şokum şaştı yemin ederim. Bir an önce dördüncü kitabı bekliyorum. Bu böyle ortada kalamaz.
Bu serinin birinci kitabı kesinlikle en iyi kitabı iki ve üç o kadar güzel değil. Birinci kitabında hissettiğim o etkileyicilik ve aura kalmamış. Beklediğime değmedi yani.