Kitabın konusunu çok ama çok merak ediyordum. Başlarda da akıcı bir şekilde okuyordum ama bir yerden sonra kitap gitmedi. Karakterleri sevdim ama olmuyor devam edemiyorum .
Bu sorun tamamen benimle ilgili olabilir. Okuduğum dönem doğru değildir. Daha sonra tekrar şans verilebilir.
Sevdiğim yönleri var ama kitabın. Mesela baş karakterler arasındaki çekim bana tamamen geçti. Yani o tutkuyu, arzuyu ben hissettim. Ayrıca baş erkek karakterin kadın karakteri ezmeden , aşağılamadan yanında olması destek olması çok hoşuma gitti okuduğum süre boyunca.
Sevmediğim yönleri ise şu anlık yok çünkü daha o kadar fazla okuyamadım. Bir gün kitabı bitirirsem güncelleme yaparım.