📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Virgüle noktaya ünleme ihtiyaç duymadan
Hiçbir belirteç olmadan yaşanılan bi hayata
Anlaşılmak için çırpınmadan nefes almaya
Yok olmaya yüz tutmuş umudumuz ile yola koyulmaya
Bir benlik ortaya koymaya
En çok da kendimiz olmaya 🥂
Şiirler yazdım, kitaplar okudum
Derinlerde kaldım böyle bir zaman
Kim bulmuş ki yerini, kim ne anlamış sanki mutluluktan
Ey yağmur sonraları, loş bahçeler, akşam sefaları
Söyleşin benimle biraz bir kere gelmiş bulundum.
E. Cansever