Rüzgar

Rüzgar
@Rzgar0
Kızmayın ona, ben cok sevdim, aşk koydum adını🎵
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eğdi başını, ona uzunca bakmamak için, sanki o güneşmiş gibi, yine de görüyordu onu, aynı güneş gibi, bakmadan bile.
Ben çığlık atan bir sessizliğim
Hukuk güçlü insanların yazdığı bir kitaptır