Onun yerinde olsam, sadece birkaç dakika içinde kendimden vazgeçerdim.
Ama Ağabeyim hala buradaydı.
Bu adam… Benim için fazla iyiydi.
Hayatımda böyle birinin bulunmasını hak etmiyordum.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hatalarımızın toplamından mı oluşuyorduk? Ne yazık ki, içimdeki bir parça böyle düşünüyordu.
Başarısızlıklarım beni zaferlerimden daha çok tanımlıyordu.
İnsanlar her gün hata yapardı.
Bazıları küçük, bazıları da büyük olurdu. Ancak ben ne zaman hata yapmayı bırakacağımı merak ediyorum.
Yoksa ömür boyu sürecek bir şey miydi? Hepimiz hayatının içinde dolanıp duruyor, her şeyi berbat ediyor ve kendimizi toparlamaya çalışıp tekrar devam ediyorduk?