Artık hiçbir şey eskisi gibi değil … Eski şarkılara sığınıyoruz. Eski kendimizi arıyoruz.. Depremler kırgınlıklar çoğalıyor.. Yok oluyoruz. Birbirimize sımsıkı sarılmadan gerçek sevgilerimizi yitirerek. İçim cız ediyor. Ne bekleyenim var ne de beklediğim. Kurudu yüreğimin dalları. Kıvırcık Ali’ nin de dediği gibi ‘ GÜL TÜKENDİ BEN TÜKENDİM ‘ dediği yerdeyim🥀
Tolstoy diyor ki: “Belki de her şeyi kabullenip hayatı akışına bırakmak lazım. Zorlamak bazen çözüm değildir. Ve zorla olan hiçbir şey güzel değildir.”
Belki rojeke ji rojan disa lı ser axa te şin bibim … li bi rengeke din…( Belki günlerden bir gün, yine senin toprağında yeşeririm… fakat başka bir renkte.