Sevda Mutlu

Sevda Mutlu
@SMutlu56
Hu hu yoklama zamanı kimler neler okuyor bakalım . Ben , 'Mustafa Tenker &Gülşen Mavi / Kadınlar ve Kahıristan' okuyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Uçurumun ne demek olduğunu hayatı boyunca kendini boşlukta hisseden insanlar bilir asıl. Kafasında izdihamlar olan birinin, yalnızlığı en iyi kendisi bildiği gibi. Bu yüzden ölümü, ölecek olan bi kanser hastasına değil, ölmek istediği halde zorla yaşayan birine sorun. Mustafa Görgüç
Kimilerine göre bayram tatil ve huzurdur. Kimilerine göre ise koca bir hüzün, acısı kolay kolay dindirelemeyen . Kapalı kapını çalacak hiçbir kimsenin yoksa eğer vay haline . Yaklaşan bayramları bayram gibi yaşamak ve yaşatmak ümidiyle ... Çocuk bayramlarının unutulmaması dileklerimle ... Kaybedenler bilir ümitlerin ne işe yaradığını Hasan Ayrancı / Cümle Mühendisleri sevdiklerinizle birlikte nice mutlu bayramlara
Okumaya değer 9.SINIF Şuan dersteyiz...yanımda dünya güzeli bir kız oturuyor..... ... ......Yüzüne bakmaya kıyamıyorum... Onu ne kadar çok sevdiğimi bilmiyor... O benim en yakın arkadaşım... Beni Sadece arkadaşı olarak görüyür... Nedenini Bilmiyorum ama... Kendimden Çok...Utanıyorum... 10.SINIF Evdeydim...Beni arayıp,Erkek arkadaşıyla tartıştığını...ve bana... İhtiyacı olduğunu söyledi... Sonra bize geldi...Bana sıkı sıkı sarılıp,Ağladı... Şuan dizimde uyuyor... Saçlarını okşayıp,O gül yüzünü doya doya,Seyrediyorum... Ben onu okadar çok severken.. .O beni sadece,Arkadaşı olarak görüyor... Nedenini Bilmiyorum ama...Kendimden Çok...Utanıyorum... 12.SINIF Mezuniyet Balosu... Onunla çocukluktan belli arkadaşız... 8. sınıftayken birbirimize söz vermiştik.. .Lise sonda,Mezuniyet balosuna gidecektik ,Eşimiz olmazsa beraber gidecektik... Beni aradı ve erkek arkadaşının,Hastalanıp gelemiyeceğini söyledi... Ve beraber gide bilirmiyiz diye sordu... Kabul ettim...Ve onu evinden aldım... Balodaki en güzel kız oydu... Bembayaz elbisesiyle...Tıpkı bir melek gibiydi... Gece boyu dans ettik...Kollarımdayken hep aynı şeyi düşündüm...
Tatlı cadım bir gün evimize geldi baktım bişey demeden direk odama gitti aramızda geçen diyalog tamda şöyle :<br> Ben- Esma nereye gittin niye benim odama gittin . Esma - Kitaplara bakmaya gittim . Ben- Yani benim için gelmedin kitaplar için mi geldin . Esma- Evet kitaplarına ve çiçeklerine bakmaya geldim . Minik cadım bana çekmiş kitapları ve çiçekleri çok seviyor . Zaten şimdiden kitaplarıma göz dikmiş .' Artık okumayı biliyorum sekiş yaşına gelince bütün kitapların benim olacak haha ohh' diyor .Bazen çiçeklerimin solduğunu görünce Aşkım abla çiçeklerine şarkı söylediğin için küsmüşler suda vermiyon diyor. Ve gidip su verip şarkı söylüyor . E şimdi ben bu tatlı cadıyı yemem mi ? Not : Sevda abla demez aşkım abla der