Kitap çok tatlıydı çok öveceğim değil daha çok eğlenmek için okuduğum bir kitap oldu ve beklentimi fazlasıyla karşılayan bir kitaptı hatta klasik aşk kitabı olmasından biraz korkmuştum ama asla öyle olmadı tek oturuşta bitirdiğim sıkılmadan okuduğum bir kitap oldu