Sinan

Sinan
@SSinann
Beni kaybeden kendine kazık atmıştır .
Üzerimde dünün yorgunluğu var . Dünde önceki günün yorgunluğu vardı galiba artık dinlemek birmlimana sahip değiliz .
Reklam
Evet iyilik yapacak öyle bir yap ki insanlar bunu görev olarak görmesin .
Artık alıştım yarının sabahında dün için uyumaya.
Dünya denen hiçliğin içinde yok olan ruhlarımız var .
İnsanlar ölüyor diye üzülenler varmiş ; ölen insanlıktan haberleri yok .
Reklam