Sinan

Sinan
@SSinann
Beni kaybeden kendine kazık atmıştır .
Dünya denen hiçliğin içinde yok olan ruhlarımız var .
Reklam
İnsanlar ölüyor diye üzülenler varmiş ; ölen insanlıktan haberleri yok .
Çok sevmenin bedelini ödedik . Artık özgür olmak vakti .
İnsanlar bile artık GDO lu .
Şüphe duyduğun an hissettiklerinin gerçek olması .
Reklam