Sinan

Sinan
@SSinann
Beni kaybeden kendine kazık atmıştır .
İnsanlar bile artık GDO lu .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şüphe duyduğun an hissettiklerinin gerçek olması .
Geçmiş ile olan prangalarımızdan kurtulmak lazım .
Uzun ve yalnız bir yolculuğa ihtiyacım var .