Kitabı çok zor bitirdim. İnat ettim belki sonlara doğru olumsuzluklarım kırılır diye fakat yazar fazlasıyla birileri olma çabası gütmüş ki bu çok net anlaşılıyor. Sonuçta kitap Suriye’nin nerden nereye geldiğinden aynı zamanda kültüründen ve kimliğinden bahsediyor. Fakat bunu yaparken tamamen başka kültürlere özenme çabasıyla yapmaya çalışmış. Bir şehrin acılarından bahsederken cinselliği çok başka bir perspektiften ele almış. Eşcinsellik, ensest ilişkilerin kitap boyunca yumuşatma çabası çok yavan geldi. Kitabın kurgusu temel itibariyle kalemi güçlü bir yazarın elinden geçseydi bir şaheser okuyabilirdi.