S,knanç

S,knanç
@S_kna
Hayat ordinaryusu:/
@S_kna·
·
sabitlendi
Zihnimin kuytu bir köşesinden geliyorum tozlu bir rafta bulunan tozlu kitab gibi yanlız ve kimsesiz... S,kınanç/
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Çaresizlik nedir bilir misin" ?
En sevdiklerinize bile bir gün gidebilme özgürlüğünü verin ki geri dönmek ve kalmak için bir sebepleri olsun. Dalai Lama
"İki şey sonsuzdur: evren ve insan aptallığı; ve evrenden emin değilim.”  Albert Einstein
Yaşamla, yaşamamak arasında ufak bir çizgi.. :/