Koskoca yıllar anlatsın hadi, seni nasıl sevdiğimi. Gözlerimden akan onca yaşı, düşünmeden geçmeyen her günümü, adını duyunca gülen yüzümü, bekleyişlerimi, hüzünlerimi, vazgeçişlerimi derken...Anlatsın hadi anlatabiliyorsa. Başkasından zorla hoşlanmaya çalışmalarım, onları sana benzetmelerim... Hepsini sor, anlatabiliyorsa anlatsın yıllar, anlayabiliyorsan anla sen de. İşte o zaman herşeyi yakıp giderim bu hayattan. Ne de olsa, zaman boşa yaşanan duyguları da siler, beni de...
Nur Svvdet
Aylarca fotoğrafına bakmayarak seni sadece yok saymışım. Beyin unutuyor da bazı şeyleri, kalpte izi kalıyor işte. Bi fotoğrafla yerle bir oluyor geri insan...