Kurgusu, olay döngüsü, anlatım tarzı ve işleyişi kesinlikle çok başarılı bir kitap. Bir kez daha anladım ki, yazar gerçekten çok zeki. Bu kadar iç içe olaylar dizgisini kurgulayabilmek ve her şeyin yerli yerinde olması büyük bir zeka gerektiriyor. Kesinlikle tavsiye ederim.