•Lâl

•Lâl
@SadNight
_-kafamın içinde bir lunapark var. oynayalım mı biraz?_ _+kafamın içindeki lunaparkı yıktın. ağlayalım mı biraz..._
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Seni iyileştireceğimi söylemiştim Ama yara izlerini nasıl geçireceğimi bilmiyorum Yara bandıyla kapatsam, acısı geçer mi yaralarının küçüğüm?
Bazen sadece susman gerekir. Sus ki sormasınlar. Gül ki görmesinler içindeki mezarlıkları. İnsanlar Senin gibi dayanamaz ölümlere. Kapat kapıları. Arkanda bırak otuzuna gelmeden otuz tabut kaldırdığın musallayı. Kaldırmaz artık kalbin bunu. Kapat hisleri. Son ver acıya
Sesini duyuyorum çaresizliğin. Hissiz hıçkırıkların, ıssız sokaklara karışmasını hissediyorum. Söndüremiyorum yangınları, durduramıyorum savrulan külleri. Gözlerini görüyorum.. Savrulan küllerin mezarlığı olan gözlerini. Düşürüyorum elimden silahımı, indiriyorum gardımı. Teslim oluyorum çaresizliğine. Bu savaşı böyle bitiremem ben