Sadece Ahmet

Sadece Ahmet
@Sadamaahmet
İngilizce öğretmeni
Netherland
15 Temmuz 2002
10 okur puanı
Ağustos 2024 tarihinde katıldı
İnsan, kusurları ile mi güzeldir?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Yapar mısın? Hiç tanışmamış gibi…”
“Oysa düşlerim başkaydı, Birden bire yarım kaldı. Yaşanacak çok şey vardı..”
“Bambaşka bir halin vardı Farketmeden beni sardı Benliğimi benden aldı”
sizin için bu güzel şiiri çevirdim.
"Seni bekleyeceğim, sevgilim, Yıldızların geceyi beklediği gibi, Okyanusun ayı beklediği gibi, Ve sabahın ışığı beklediği gibi." ~Anonymous