Nevzat Gürgen

Nevzat Gürgen
@SadeceAt
Yüzyıl oldu, şüphe, merak, güvensizlik;en doğrusu korku. Evet çocuk gibi korkuyorum..
Reklam
Rahat bırakılmamıza gerek yok. Aslında arada sırada rahatsız edilmemiz gerek.
Bu kitaplarda ki kişiler asla yaşamadı.
Nesnelerin canı yanmadığından ,nesneler hiç birşey hissetmediğinden ve çığlık atmadığından, inlemediğinden sonradan vicdanınız rahatsız olmazdı.
Çok eskiden bazen fotoğraflar bir şeyler söylermiş, hatta insanları gösterdikleri bile olurmuş.
Reklam