Bayıldım. Yani ilk 100 sayfa pek sarmadı ama ondan sonrası çok iyi devam etti. Tek gecede okudum. Kapaktan kapağa.
Aslında ben Umut u ilk Giray ile shiplemiştim de neyse artık fldmfosfm.
Kerem ve Akın sahneleri favorim oldu. Bence ileride çok iyi dost olacaklar.
BİDE KİTABIN SONU FENAYDI.
Katil kim bunu çok merak ediyorum. 2. Kitabı bir an önce alacağım.