M

M
@Sadecebir_M
Türk dili ve Edebiyatı Öğretmeni
İstanbul
92 okur puanı
Kasım 2017 tarihinde katıldı
Yeni güne Bismillah. .
Reklam
Anlamak için ağlamak mi lazım ?
Göz gördü, gönül sevdi..
Öyle ince insanlar vardı, ince olan diğer insanlar ile karşılasamadilar. Yolları da kesişmedi. İnsana halden anlamayan insanlar düştü. . Bir kız pencereden bakarak bunları düşündü. Gökten bir kuş geçti. Güneş bulutların ardına gizlendi . Ve tüm bunlar olurken ben ya ümit ? dedim